CONTEÚDO SEXUAL! Menores de 18 anos, saiam agora!!! *** SEXUAL CONTENT! People under 18, leave now!!!

Friday, December 08, 2006

Catecismo Pervertido #10/ Perv Catechism #10

Eu gostaria de aproveitar essa 10ª edição (!) de Catecismo Pervertido para agradecer a todos vocês pela audiência. Este singelo blog já conta com 3500 visitas desde 24 de outubro de 2006.

Eu gostaria também de mencionar as novas amizades que estão nascendo a partir deste espaço.
Topass
Guido - Portal Manchete
HairyBear - HairyBears
Lanccelote - Taipa e Reboco
Cheiro de Macho - Cheiro de Macho
t. i. - Mundo Gay
Adam G - Adam G's Artworks
Rudy - Draw Fellas
Patrick Fillion - Boytoons Magazine
MuscleBlogger - Naked Muscle
Muito obrigado pelo apoio que vocês têm dado ao meu trabalho.

Bem, é isso.

Abraços a todos,
Nerone

ps1. Estava me esquecendo de pedir aos amigos que continuem mandando seus comentários. Eu adoro recebê-los.

ps2. Visitantes, sintam-se à vontade para comentar os posts. Não sejam tímidos. ;-)


I would like to use this 10th edition (!) of Perv Catechism to thank you all for the visists. this humble blog has received 3500 hits since october 24, 2006.

I'd like to name the new friendships that are blossoming here.
Topass
Guido - Portal Manchete
HairyBear - HairyBears
Lanccelote - Taipa e Reboco
Cheiro de Macho - Cheiro de Macho
t. i. - Mundo Gay
Adam G - Adam G's Artworks
Rudy - Draw Fellas
Patrick Fillion - Boytoons Magazine
MuscleBlogger - Naked Muscle
Thank you so much for the support that you give to my work.

Well, that's it for now.

Hugs to all,
Nerone

ps1. I almost forgot to ask you, my friends, to keep the comments coming. I love to hear from you.

ps2. New visitors, feel free to comment on the posts. Don't be shy. ;-)

7 comments:

Anonymous said...

Nossa..que honra!!!!! adorei ser citado no teud blog..que é maravilhoso, diga-se de passagem....um grande abraço!!!!

Nerone said...

Ora, lanccelote, eu só falei a verdade. Inclusive, vc foi um dos primeiros a adicionar meu blog nos seus links. Muitíssimo obrigado pelo apoio e pelo elogio. Vc é um gentleman.

Abraços,

Adam G said...

That is a great pic! HHhhmm men sharing fluids = much <3

Thanks for the link, muchly appreciated!!

HUGZ

Nerone said...

No need to thank me, adam. I really like be in touch with you all. It´s very important to me.

I love this pic too, hehehe. But, can I ask you something? Explain to me what you meant with "sharing fluids = much <3". Sometimes I get confused with the symbols in internet chat :-(

Thanks for stopping by.

hugs

Adam G said...

<3 is supposed to be a heart as in love.

Nerone said...

Hehehe. Thank you so much for explaining it to me. It's lovely.

Hugs, hugs

Anonymous said...

E ai narone blz? passando pra te desejar já um feliz natal e um otimo ano novo pra vc da familia Manchete Marcelo,marcia,pedro e eu Guido

Veleu

Abraço