CONTEÚDO SEXUAL! Menores de 18 anos, saiam agora!!! *** SEXUAL CONTENT! People under 18, leave now!!!

Thursday, January 25, 2007

Catecismo Pervertido #20/ Perv Catechism #20


A noite me atrai. Sou seu filho. À noite sou inteiro. Protegido por seu véu negro ando a esmo sem me importar com meu destino. Caminho livremente pela cidade.
Eu quero.
Vou aos lugares mais sujos. Às esquinas mais sórdidas.
Eu quero.
Percorro becos fétidos. Reviro lixeiras.
Eu quero.
Sinto meu corpo tenso. Estanco!
A escuridão me abraça, invade meu nariz e meu corpo. Ela me penetra.
A noite me faz gozar.

Nerone


The night attracts me. I am its son. At night I fell as a whole being. Protected by the night's black veil I wander carelessly. I walk freely in the city.
I want.
I go to the dirtiest places . To the most sordid street corners.
I want.
I cover the fetid alleys. I seach the trash cans.
I want.
I feel my body tense. I stanch!
Darkness embraces me, it invades my nose and my body. It penetrates me.
The night makes me cum.

Nerone

4 comments:

DrawFellas said...

'allo! I really like the vibrant "sketchy" quality of the last two posts. Keep it up...

Nerone said...

Hi Rudy.
Thank you for the post.
You´ll be seeing more of that. I hope you like the new ones too.

Hugs

Cheiro de Macho said...

É bom gozar a qualquer hora. Mas sabe que eu prefiro de dia?
Hummm... Me deu agora uma vontade de foder um ex-namorado meu... rs. Ele bebia meu leite quase todos os dias de manhã, em jejum. Me acordava com seu boquete.

Nerone said...

Cheiro de Macho: Há pessoas do dia e há pessoas da noite, mas o que importa é poder gozar na hora que quiser. Não é mesmo? :-)

Joe: Thx a lot. It's very important to me to know what people think about the things I post here. I hope you like the other posts too.

Abracos/Hugs